Často kladené otázky

Ako zaplatím bez platobnej karty?

Stačí ak nám zavoláte a objednáte kyticu telefonicky. Spýtame sa na dátum doručenia, adresu a telefón obdarovanej osoby. Následne obdržíte email s potvrdením objednávky a inštrukciami k platbe na účet. Platba je možná aj v hotovosti pri prebratí.

Kde si môžem kyticu vyzdvihnúť?

Osobný odber je možný v Ružinove na Mierovej 62 alebo v Rači na Závadskej 16A, záleží od vás. Kamennú prevádzku zatiaľ nemáme, pokiaľ si zvolíte osobný odber, do poznámky prosím uveďte z ktorej adresy si objednávku vyzdvihnete.

Je možné doručenie aj mimo Bratislavy?

Áno, doručujeme aj v okolí Bratislavy. Za dopravu do nasledujúcich lokalít si účtujeme poplatok za dopravu vo výške 11 eur: Ivanka pri Dunaji, Zálesie, Malinovo, Bernolákovo, Tomášov, Most pri Bratislave, Chorvátsky Grob, Slovenský Grob, Svätý Jur, Pezinok, Viničné, Veľký Biel, Nová Dedinka, Miloslavov, Dunajská Lužná, Rovinka a Limbach.

Koľko stojí doprava v rámci Bratislavy?

V mestkých častiach Bratislava I a II doručujeme bez poplatku. V ostatných častiach Bratislava III – IV doručujeme za poplatok 7 eur, ktorý sa vám automaticky načíta v pokladni po zadaní adresy. Pri nákupe nad 100 eur je doprava zdarma do všetkých častí Bratislavy.

Kedy doručujete?

Doručujeme každý deň v týždni (vrátane sviatkov a víkendov) od 7.00 do 19.00, pri zadávaní objednávky si môžete zvoliť doručenie na dané časové rozpätie. Pokiaľ potrebujete doručiť kyticu na presný čas, napíšte nám ho prosím do poznámky.

Môžem ku kytici pripnúť aj odkaz pre prijímateľa?

Áno, stačí, ak nám napíšete do poznámky a odkaz pripneme ku kytici.

Neviem kto mi kyticu poslal. Ako zistím objednávateľa?

Ak si odosielateľ želal ostať v anonymite, tieto údaje nemôžeme bohužiaľ kvôli GDPR zdieľať.

Prečo nemôžem v eshope zadať objednávku na dnešný dátum?

Pokiaľ potrebujete kyticu ešte dnes, zavolajte nám. Ideálne je zadať objednávku aspoň deň vopred, aby sme vám vedeli zabezpečiť čerstvé kvety, všetky kytice viažeme na objednávku čerstvé. Tiež nám záleží na životnom prostredí, a tak sa snažíme minimalizovať odpad kvetov, ktoré nepredáme, preto čím skôr objednávku zadáte, tým lepšie a my zabezpečíme toľko kvetov, koľko reálne potrebujeme

Ako zmením adresu doručenia?

Stačí ak nám zavoláte na číslo 0917 416 624 alebo napíšete na flowerybratislava@gmail.com novú adresu. Odpovieme čo najskôr s potvrdením o zmene.

Viete mi pripraviť kyticu na želanie podľa mojej predstavy?

Samozrejme, stačí nám zavolať alebo napísať, prípadne poslať obrázok ako inšpiráciu. Podobne postupujeme aj pri svadobných kyticiach, každá uviazaná kytica je originál, tiež záleží od momentálnej dostupnosti určitých kvetov.